ຫົວຂໍ້ ການຈັດການຮຽນ -
ການສອນໂດຍການນໍາໃຊ້ກຸ່ມຊ່ວຍລາຍບຸກ ຄົນແບບ TAI ເພື່ອພັດທະນາຄວາມຮູ້ພື້ນຖານທາງຄະນິດສາດຂອງນັກຮຽນຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາປີທີ4
ທີ່ໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສົມບູນໂນນສໍາພັນ ເມືອງສຸຂຸມາ ແຂວງຈໍາປາສັກ ສົກຮຽນ 2016 – 2017
ຜູ້ວິໄຈ ນາງ ສວນໄພພູມມະລີ
ນາງ ເພັດພູທອນ ໄຊຄໍາຜັນ
ສາຍຮຽນ ວິທະຍາສາດ - ຄະນິດສາດ
ໃນການວິໄຈຄັ້ງນີ້ ເພື່ອພັດທະນາຄວາມຮູ້ພື້ນຖານທາງຄະນິດສາດໂດຍການຈັດການຮຽນ
- ການສອນແບບກຸ່ມຊ່ວຍລາຍບຸກຄົນ(TAI) ຂອງນັກຮຽນຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາປີທີ4 ໂຮງຮຽນມັດທະ
ຍົມສົມບູນໂນນສໍາພັນ ເມືອງສຸຂຸມາ ແຂວງຈໍາປາສັກ ສົກຮຽນ 2016 – 2017. ເຊິ່ງຜູ້ວິໄຈໄດ້ສະຫຼຸບຜົນຂອງການວິໄຈໄວ້ດັ່ງນີ້:
ປະຊາກອນທັງໝົດທີ່ໃຊ້ໃນການວິໄຈຄັ້ງນີ້ໄດ້ແກ່: ນັກຮຽນຊັ້ນມັດທະ ຍົມສຶກສາປີທີ
4 ຈໍານວນ 22 ຄົນເຄື່ອງມືທີ່ໃຊ້ໃນການວິໄຈຄັ້ງນີ້ປະກອບມີ:
1. ແຜນການສອນຈໍານວນ 2 ຊຸດກ່ຽວກັບເນື້ອທີ່ ແລະ
ບໍລິມາດຂອງຮູບທາດລ່ຽມ ແລະ ຮູບຈວຍ ທີ່ເນັ້ນວິທີການສອນແບບຈັດກຸ່ມຊ່ວຍລາຍບຸກຄົນ
2. ແບບທົດສອບກ່ອນ ແລະ ຫຼັງການຈັດການຮຽນ -
ການສອນແບບກຸ່ມຊ່ວຍລາຍບຸກຄົນ(TAI). ຈໍານວນ 3 ຊຸດ.
3. ແບບສໍາພາດຫຼັງການຈັດການຮຽນ - ການສອນ.
ສະຖິຕິທີ່ໃຊ້ໃນການເກັບກໍາຮວບຮວມຂໍ້ມູນຄັ້ງນີ້ແມ່ນ: ປະກອບມີ ເປີເຊັນ p ໃຊ້ປຽບທຽບຜົນການຮຽນຂອງນັກຮຽນ,
ຄ່າສະເລ່ຍ.
ຜົນການວິໄຈພົບວ່າ:
ວິທີການສອນແບບຈັດກຸ່ມຊ່ວຍລາຍບຸກຄົນ (TAI) ແມ່ນມີຜົນສໍາເລັດດີ ເຊິ່ງເຫັນໄດ້ຈາກການທົດສອບຫຼັງການຈັດການຮຽນ - ການສອນໃນ
02 ຄັ້ງ ເຫັນວ່າຄະແນນສະເລ່ຍຂອງນັກຮຽນ ໃນວິຊາຄະນິດສາດຊັ້ນມັດທະຍົມສຶກສາປີທີ 4
ເທົ່າກັບ ໂດຍພົບວ່ານັກ ຮຽນສ່ວນໃຫ່ຍມີຄະແນນສະເລ່ຍໃນລະຫວ່າງ 7-8 ເຊິ່ງກວມ 59.09% ສ່ວນນັກ ຮຽນທີ່ມີຄ່າສະເລ່ຍຕໍ່າສຸດແມ່ນຢູ່ 5-6
ເຊິ່ງ ກວມ 36.36% ແລະ
ນັກຮຽນທີ່ມີຄ່າສະ ເລ່ຍສູງສຸດແມ່ນຢູ່ 9-10 ເຊິ່ງມີ 1 ຄົນກວມ 4.54%.
ປຽບທຽບລະດັບຄວາມແຕກຕ່າງຂອງຄະແນນກ່ອນການຈັດການຮຽນ
- ການສອນ ແລະ ຫຼັງການຈັດການຮຽນ - ການສອນເຫັນວ່ານັກຮຽນທີ່ມີຜົນການຮຽນຢູ່ໃນລະດັບຄວາມແຕກຕ່າງຕໍ່າສຸດແມ່ນ
0.50 ຈໍານວນ 4 ຄົນ ເທົ່າກັບ 18.18% ລະດັບຄວາມແຕກຕ່າງສູງສຸດເທົ່າກັບ 3.50 ຈໍານວນ 1 ຄົນເທົ່າກັບ
4.54%.
ນອກນີ້ຍັງເຫັນໄດ້ຈາກການສໍາພາດນັກຮຽນ
ເຫັນວ່ານັກຮຽນສ່ວນຫຼາຍມັກໃນການຈັດກິດຈະກໍາການຮຽນ - ການສອນແບບກຸ່ມຊ່ວຍລາຍບຸກຄົນ (TAI) ເພາະວ່ານັກຮຽນໄດ້ມີການຊ່ວຍເຫຼືອເຊິ່ງກັນ
ແລະ ກັນ, ນັກຮຽນອ່ອນມີໂອກາດຖາມໝູ່ພາຍໃນກຸ່ມ, ນັກຮຽນໄດ້ຄົ້ນຄິດດ້ວຍຕົນເອງ ແລະ
ໄດ້ສະແດງຄວາມຄິດເຫັນດ້ວຍກັນ ສ້າງຄວາມສາມັກຄີພາຍໃນກຸ່ມ
ນອກນັ້ນຍັງເຮັດໃຫ້ນັກຮຽນມີຜົນການຮຽນຢູ່ໃນລະດັບດີພໍສົມຄວນ.
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น