ຫົວຂໍ້ວິໄຈ: ການສົ່ງເສີມກິດຈະກຳເສີມຫຼັກສູດການຮຽນ-ການສອນວິທະຍາສາດສັງຄົມໃນຊັ້ນມັດທະຍົມ ສົມບູນມຸນລະປາໂມກ ເມືອງມຸນລະປາໂມກ ແຂວງຈຳປາສັກ ສົກຮຽນ 2013 –
2014
ຜູ້ວິໄຈ: ທ. ສົນໄຊ ມະຫາລາດ
ນ. ທິດຕາວັນ
ໄຊຍະວົງດຳ
ນ. ເພັດພາພອນ ພາສີ
ການວິໄຈຄັ້ງນີ້ມີວັດຖຸປະສົງເພື່ອສົ່ງເສີມກິດຈະກຳເສີມຫຼັກສູດການຮຽນ-ການສອນວິທະຍາ
ສາດສັງຄົມ ໃນຊັ້ນມັດທະຍົມສົມບູນມຸນລະປາໂມກ ເມືອງມຸນລະປາໂມກ ແຂວງຈຳປາສັກ ສົກຮຽນ
2013 – 2014 ໃນ 2 ດ້ານຄື:
ການຈັດກິດຈະກຳເສີມຫຼັກສູດ ແລະ ຜົນປະໂຫຍດຂອງການຈັດກິດຈະ ກຳເສີມຫຼັກສູດ.
ປະຊາກອນທີ່ໃຊ້ເປັນກຸ່ມຕົວຢ່າງໃນການວິໄຈຄັ້ງນີ້ປະກອບດ້ວຍ:
ຜູ້ບໍລິຫານ 1 ທ່ານ, ຍິງ 0 ຄົນ, ຄູ - ອາຈານ 4 ທ່ານ, ຍິງ 3 ທ່ານ ແລະ ນັກຮຽນ 20 ຄົນ,
ຍິງ 12 ຄົນ. ລວມທັງໝົດ 25 ຄົນ, ຍິງ 15 ຄົນ.
ເຄື່ອງມືທີ່ໃຊ້ໃນການເກັບກຳຂໍ້ມູນເປັນແບບສຳພາດກ່ຽວກັບການຈັດກິດຈະກຳຖາມ-ຕອບ
ວິທະຍາສາດ ແລະ ຄວາມຮູ້ທົ່ວໄປໃນ 2 ດ້ານຄື: ການຈັດກິດຈະກຳເສີມຫຼັກສູດ ແລະ
ຜົນປະໂຫຍດຂອງການຈັດກິດຈະກຳເສີມຫຼັກສູດ.
ຜົນການວິໄຈພົບວ່າ:
1.
ການສົ່ງເສີມກິດຈະກຳເສີມຫຼັກສູດການຮຽນ-ການສອນວິທະຍາສາດສັງຄົມ ໃນຊັ້ນມັດ
ທະຍົມສົມບູນມຸນລະປະໂມກ ເມືອງມຸນລະປາໂມກ ແຂວງຈຳປາສັກ ສົກຮຽນ 2013 – 2014 ພົບວ່າ:
1.1
ຈາກການສຳພາດຜູ້ບໍລິຫານ 1 ທ່ານ ແລະ
ຄູອາຈານ 4 ທ່ານເທົ່າກັບ 100 % ກ່ຽວກັບການຈັດກິດຈະກຳຖາມ-ຕອບວິທະຍາສາດ ແລະ
ຄວາມຮູ້ທົ່ວໄປທາງດ້ານຜົນປະໂຫຍດໃຫ້ຮູ້ວ່າ:
ການຈັດຄັ້ງນີ້ແມ່ນສາມາດເກີດຜົນປະໂຫຍດຢ່າງຫຼວງຫຼາຍຕໍ່ຜູ້ບໍລິຫານ ແລະ
ຄູອາຈານເສີມຄວາມຮູ້, ໄດ້ຮັບຂໍ້ມູນຂ່າວສານໃໝ່ໆ ແລະ
ສ້າງເງື່ອນໄຂສະດວກໃຫ້ແກ່ການຮຽນ-ການສອນຂອງຄູອາຈານ ແລະ
ນັກຮຽນເວລາຄູຂຶ້ນຫ້ອງສອນແຕ່ລະຄັ້ງ, ທັ້ງເປັນການປະຕິບັດ ແລະ
ສົ່ງເສີມຫຼັກສູດການສອນນອກຫ້ອງຮຽນ,
ນອກຈາກນັ້ນການກິດຈະກຳຖາມ-ຕອບວິທະຍາສາດແລະຄວາມຮູ້ທົົ່ວໄປເປັນການຊ່ວຍໃຫ້ຄູປຸກລະດົມຊຸກຍູ້ນັກຮຽນໃຫ້ມີຄວາມຜູກຜັນກັບໂຮງຮຽນຫຼາຍຂຶ້ນ.
1.2
ຜ່ານຈາກການສຳພາດນັກຮຽນ 20
ຄົນທີ່ໄດ້ເຂົ້າຮ່ວມກິດຈະກຳຖາມ-ຕອບວິທະ ຍາສາດ ແລະ
ຄວາມຮູ້ທົ່ວໄປໃນຄັ້ງນີ້ໄດ້ພົບວ່າມີຈຳນວນນັັກຮຽນ 20 ຄົນເທົ່າກັບ 100 %
ແມ່ນມີຄວາມຫ້າວ ຫັນໃນການຊອກຮໍ່າຮຽນ, ມີຄວາມກະຕືລືລົ້ນ,
ມີຄວາມຝັກໄຝ່ຢາກພັດທະນາຄວາມຮູ້ຂອງຕົນເອງທີ່ມີຢູ່
ໃຫ້ຫຼາຍຂຶ້ນເຊິ່ງມັນສະແດງອອກໃນການມາໂຮງຮຽນຂອງນັກຮຽນແມ່ນທັນເວລາ, ມາຮຽນບໍ່ຂາດ, ຜົນ
ການສອບເສັງປະຈຳເດືອນແມ່ນໄດ້ໃນລະດັບດີຂຶ້ນກວ່າເກົ່າ.
ນອກນັ້ນທາງດ້ານຄວາມສາມາດເຫັນວ່ານັກ
ຈຳນວນຫຼວງຫຼາຍແມ່ນກ້າສະແດງຄວາມຮູ້ຄວາມສາມາດເປັນຕົ້ນເວລາຄູຕັ້ງບັນຫາກໍ່ກ້າສະແດງຄຳຄິດຄຳ
ເຫັນ, ສາມາດສ້າງແຮງດຶງດູດຄວາມສົນໃຈຂອງນັກຮຽນໃຫ້ມີຄວາມຜູກພັນຕໍ່ໂຮງຮຽນ.
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น