ຫົວບົດລາຍງານ
ການພັດທະນາທັກສະການເວົ້າໃນໂອກາດອອກລາຍງານບົດຮຽນວິຊາພາສາລາວຂອງນັກຮຽນ
ຊັ້ນມັດທະຍົມປີທີ 3 ໂຮງຮຽນມັທະຍົມສົມບູນໂພນທອງ ເມືອງໂພນທອງ ແຂວງຈຳປາສັກ
ສົກ 2017-2018
ຜູ້ວິໄຈ ນາງ ວິໄລວັນ ແສນຄຳພອນ
ສາຍຮຽນ ວິທະຍາສາດ-ສັງຄົມ
ປະທານກຳມະການທີ່ປຶກສາ ອາຈານ ກາສີ ເມກຈອນ
ກຳມະການທີ່ປຶກສາ
…………………….
ການວິໄຈຄັ້ງນີ້ເພື່ອພັດທະນາທັກສະການເວົ້າໃນໂອກາດອອກລາຍງານບົດຮຽນວິຊາພາສາລາວຂອງນັກຮຽນຊັ້ນມັດທະຍົມປີທີ 3 ໂຮງຮຽນມັທະຍົມສົມບູນໂພນທອງ ເມືອງໂພນທອງ ແຂວງຈຳປາສັກ ສົກ 2017-2018. ໃນການພັດທະນາແບບເຝິກທັກສະການເວົ້າໃນການອອກລາຍງານ.
ປະຊາກອນທີ່ນໍາໃຊ້ເຂົ້າໃນການວິໄຈຄັ້ງນີ້ຄືນັກຮຽນຊັ້ນມັດທະຍົມປີທີ 3 ໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສົມບູນໂພນທອງ ເມືອງ ໂພນທອງ ແຂວງ ຈຳປາສັກ ພາກຮຽນທີ 2 ສົກຮຽນ
2017-18 ທັງໝົດ 143 ຄົນ. ຍິງ 80 ຄົນ.
ກຸ່ມຕົວຢ່າງທີ່ນໍາໃຊ້ເຂົ້າໃນການວິໄຈຄັ້ງນີ້ໄດ້ກໍານົດເອົານັກຮຽນຊັ້ນມັດທະຍົມປີທີ 3 ຫ້ອງ 3 /1 ໂດຍໄດ້ກຳນົດເອົາຜູ້ທີ່ມີຄວາມສາມາດໃນການເວົ້າໃນເວລາອອກລາຍງານບົດຮຽນ
ຊຶ່ງມີຈຳນວນທັງໝົດ 15 .ຄົນ ຍິງ 11 ຄົນ.
ເຄື່ອງມືທີ່ໃຊ້ໃນການເກັບກຳຂໍ້ມູນ ເປັນແບບທົດສອບ ແລະ ແບບສອບຖາມຄວາມເຂົ້າໃຈໃນການພັດທະນາແບບເຝິກທັກສະການເວົ້າໃນເວລາອອກລາຍງານບົດຮຽນວິຊາພາສາລາວ
ແລະ ລັກສະນະແບບສອບຖາມເປັນແບບປະມານຄ່າໂດຍໃຊ້ເກນກຳນົດນໍ້າໜັກ
ແລະ ມາດຕາສ່ວນປະມານຄ່າຈັດລຳດັບ 5 ລະດັບຂອງ Likert ຈໍານວນ 10 ຂໍ້.
ຜົນການວິໄຈພົບວ່າ
ຂໍ້ມູນສະຖານະພາບຜູ້ຕອບແບບສອບຖາມ ຈຳນວນ 15 ຄົນ; ເປັນເພດຊາຍ 04
ຄົນເທົ່າ 26.63 % ແລະ
ເປັນຍິງ 11 ຄົນ ເທົ່າກັບ 73.33% ລວມທັງໝົດ 100%ຜົນການວິເຄາະ ຄວາມເຂົ້າໃຈໃນ ການພັດທະນາແບບເຝິກທັກສະການເວົ້າໃນເວລາອອກລາຍງານບົດຮຽນວິຊາພາສາລາວ ຂອງນັກຮຽນຊັ້ນມັດທະຍົມປີທີ 3 ໂຮງຮງນມັດທະຍົມສົມບູນໂພນທອງ ເມືອງໂພນທອງ ແຂວງຈຳປາສັກສົກຮຽນ2017-2018 ໂດຍລວມແລ້ວ ຄວາມເຂົ້າໃຈຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍ
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น