ສຶກສາວິທີສິດສອນແບບດາວ 5 ແຈໃນວິຊາ ພູມສາດ ໃນຊັ້ນ ມ.6 ໂຮງຮຽນ ມ.ສ ໂພນໝີ
ເມືອງວຽງ
ການສຶກສາຄັ້ງນີ້ ເປັນການສຶກສາແບບປະລິມານເຊິ່ງອາໄສການເກັບກໍາຂໍ້ມູນດ້ວຍການໃຊ້ແບບສອບຖາມເປັນເຄື່ອງມືຊ່ວຍໃນການສຶກສາ.
ປະຊາກອນທີ່ນໍາມາສຶກສາຄັ້ງນີ້ໄດ້ແກ່ ນັກຮຽນຊັ້ນ ມ.6 ຢູ່ໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສົມບູນໂພນໝີ
ຈໍານວນກຸ່ມຕົວຢ່າງມີ 210 ຄົນ ສ່ວນການກໍານົດຕົວຢ່າງແມ່ນໃຊ້ສູດຂອງ: ທ່ານ ເກຣ ປີ 1978
ຈຶ່ງໄດ້ກຸ່ມຕົວຢ່າງຈໍານວນ 84 ຄົນ ສະຖິຕິທີ່ໃຊ້ໃນການວິເຄາະຂໍ້ມູນແມ່ນປະກອບດ້ວຍຄ່າຄວາມຖີ່
( Frequency ), ຄ່າສ່ວນຮ້ອຍ ( Percentage ), ຄ່າສະເລ່ຍ ( ) ແລະ ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຖານ
( S.D ). ຜົນການວິໄຈຈຶ່ງພົບດັ່ງນີ້:
1.
ການສອນໂດຍການແບ່ງກຸ່ມ: ຜົນການວິເຄາະການນຳໃຊ້ວິທີສິດສອນໂດຍການແບງກຸ່ມຂອງອາຈານທີ່ສອນວິຊາພູມສາດຢູ່ໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສົມບູນໂພນໝີ
ພົບວ່າ: ໃນດ້ານການສອນໂດຍແບ່ງກຸ່ມໂດຍພາບ ລວມແລ້ວເຫັນວ່າ ໃນເວລາທີ່ຄູສອນຄູນໍາໃຊ້ກິດຈະກໍາການແບ່ງກຸ່ມເຂົ້າໃນການຮຽນ
- ການສອນ ຍັງບໍ່ຫຼາຍເທົ່າທີ່ຄວນ
ສະແດງອອກໃນຜົນຂອງການວິເຄາະຂໍ້ມູນແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບປານກາງເຊິ່ງມີຄ່າສະເລ່ຍ =3.42 ແລະ ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຖານ S.D=0.53.
2.
ການສອນໂດຍການໃຊ້ສື່ການສອນ: ຜົນການວິເຄາະການນໍາໃຊ້ວິທີສິດສອນໂດຍການໃຊ້ສື່ການສອນຂອງອາຈານທີ່ສອນວິຊາພູມສາດຢູ່ໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສົມບູນໂພນໝີ
ພົບວ່າ: ຄູໄດ້ມີການນໍາໃຊ້ສື່ການສອນ, ແຜນທີ່, ຮູບພາບປະຈັກຕາເຂົ້າໃນການຮຽນ - ການສອນຫຼາຍພໍສົມຄວນ ສະແດງອອກໃນຜົນຂອງການວິເຄາະເຊິ່ງຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍ ມີຄ່າສະເລ່ຍ
=3.67 ແລະ ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຖານ S.D=0.49.
3.
ການສອນໂດຍການໃຊ້ຄໍາຖາມ: ຜົນການວິເຄາະການນໍາໃຊ້ວິທີສິດສອນໂດຍການໃຊ້ຄໍາຖາມຂອງອາຈານທີ່ສອນວິຊາພູມສາດໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສົມບູນໂພນໝີ
ພົບວ່າ: ໃນເວລາຄູສອນຄູໄດ້ມີການນໍາໃຊ້ຄໍາຖາມເພື່ອເປີດໂອກາດໃຫ້ນັກຮຽນໄດ້ສຶກສາຄົ້ນຄວ້າ
ແລະ ສະແດງຄໍາຄິດເຫັນຫຼາຍທີ່ສຸດ ສະແດງອອກໃນຜົນວິເຄາະເຊິ່ງຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍທີ່ສຸດ
ມີຄ່າສະເລ່ຍ =3.82 ແລະ ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຖານ S.D=0.47.
4.
ການສອນທີ່ມີເນື້ອໃນສ່ອງແສງຊີວິດປະຈໍາວັນ:
ຜົນການວິເຄາະການນໍາໃຊ້ວິທີສິດສອນທີ່ມີເນື້ອໃນສ່ອງແສງເຖິງຊີວິດປະຈໍາວັນຂອງອາ
ຈານເຂົ້າໃນວິຊາພູມສາດໂຮງຮຽນມັັດທະຍົມສົມບູນໂພນໝີ ພົບວ່າ:
ໃນເວລາທີ່ຄູສອນຄູໄດ້ຍົກເຫດການທີ່ປະກົດຂຶ້ນໃນສັງຄົມມາປຽບທຽບກັບບົດຮຽນໃຫ້ນັກຮຽນໄດ້ເຫັນແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍ
ສະແດງອອກໃນຜົນຂອງການວິເຄາະເຊິ່ງມີຄ່າສະເລ່ຍ =3.75 ແລະ ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຖານ S.D=0.62.
5. ການສອນໂດຍການໃຊ້ກິດຈະກໍາ: ຜົນການວິເຄາະການນໍາໃຊ້ວິທີສິດສອນໂດຍໃຊ້ກິດຈະກໍາຂອງ ອາຈານທີ່ສອນວິຊາພູມສາດໂຮງຮຽນມັດທະຍົມສົມບູນໂພນໝີ
ພົບວ່າ: ໃນເວລາຄູສອນຄູໄດ້ມີການນໍາ ໃຊ້ກິດຈະກໍາເຂົ້າໃນການຮຽນ -
ການສອນຫຼາຍພໍສົມຄວນເພື່ອໃຫ້ນັກຮຽນມີຄວາມຫ້າວຫັນຕື່ນຕົວໃນການ ຮຽນຫຼາຍຂຶ້ນ
ສະແດງອອກໃນຜົນຂອງການວິເຄາະແມ່ນຢູ່ໃນລະດັບຫຼາຍເຊິ່ງມີຄ່າສະເລ່ຍ =3.82 ແລະ ຄ່າຜັນປ່ຽນມາດຖານ S.D=0.47.
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น